Sötawesslan

Söt bloggkärlek

Kategori: Länkkärlek

Tänkte tipsa om lite fina bloggar som jag läser, näst in till dagligen.

Först, denna riktigt kreativa och flinka tjej Ida som bloggar på Bad bake day. Varning för extremt baksug och smått dreggelvarning. Hon var också på en New York resa för alldeles några veckor sedan, och under tiden kom det uppdateringar om allt det söta over there. Kika in där alltså!

  

Ytterliggare en helt fantastisk bakblogg (ja, jag älskar bakbloggar..) är Michelle med bloggen Brown eyed baker. Hon suktasmed överdådiga och alltför haktappande bakverk och matkretioner för att bara kolla på, det är som i samma klass som nu-slickar-jag-på-skärmen klassen.



 Mattias på Bake my day bakar som ingen annan! Han är nog den mest noggranna och tålmodigaste manliga  bloggare jag vet. One of a kind.

Detta på bilden nedan är alltså ett ljus. Eller inte. I själva verket är det en chokladtårta med vitchoklad och en vodkabrinnande mandel.



(Alla bilder är lånade från bloggen som jag länkat till ovanför respektive bild)

Kommentarer

  • mirjam säger:

    Jaa den är jättemysig,hehe :) vilken fin blogg du hade! kram

    2012-04-23 | 18:20:43
    Bloggadress: http://mirjamtoujours.blogg.se/
  • JOSEFINE ANDERSSON säger:

    nej den filmen sög värkligen vill jag lova! ett tips att inte gå på ;)

    och ja, passionsfrukt är värkligen nomnomnom!!!

    2012-04-25 | 18:14:42
    Bloggadress: http://josefineandersson.se
  • Sara Louise säger:

    helt ljuvliga muffins!

    2012-04-25 | 22:38:39
    Bloggadress: http://saralouisew.blogspot.com

Kommentera inlägget här: