Sötawesslan

Läs mig som en bok

Kategori: Vardagsgott

Vilken svordom använder du mest? Svårt val fan, men det blir nog jävlar/jäklar (med Ronny & Ragge röst).
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Den är inte på, fast på tis-tors denna vecka står den på 08:28.
Hur många resväskor äger du? Jag själv, inga.
Använder du flip-flops? Inte längre, fast det är ju skönt.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica, Willy:s, vart som jag än hamnar.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med på bilden, fast det är kul att stå bakom kameran också.
 

Vilken var den senaste filmen du såg? Maffiabröder (fast datorskärmen var mer intressant).
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En fet jävla resa.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Gud nej.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Det var länge sen som jag hade en CD-spelare i mina ägor.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Mumford and sons!!  "Hey, what did you expect?"
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Hemligheter har jag hört, men jag kommer faktist inte ihåg.
När var senast någon stötte på dig? Det kommer jag inte ihåg, ett par veckor sedan kanske.
Vad åt du till middag senast? Hamburgare på vitt bröd med ketchup och gurka, kikärtor och ett berg av keso.
Använder du huvtröjor? Ja.
Kan du vissla? Nej, men när jag var minre kunde jag det fast min familj tyckte att det skar i öronen på dem så jag blev tvungen att sluta.
Vem var den senaste som ringde dig? Master.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Är inte så förtjust i nöjesfält och tivolin, men berg-och- dalbanor av olika slag är roliga. 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Tyvärr, ja.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 018.
Tittade du på tecknat när du var liten? Mest hela tiden när jag var vid tvn. Cartoon network och Bolibompa var väl standard kanalerna här hemma.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ganska så litet.
Hur många syskon har du? Två systrar och fyra bröder.
Är du blyg inför det motsatta könet? Inte speciellt.
Vilken film kan du alla replikerna till? Repliker är jag inte så bra på, men vad som ska hända i diverse filmer är jag bättre på.
Äger du några band t-shirts? Nej, men ett linne.
När flög du senast? I maj, till Teneriffa.
 

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 5 st.
Läser du för skojs skull? Ja, och som tidsfördriv, vetande och nyfikenhet.
Pratar du några andra språk? Engelska och lite spanska.
Diskar du din egen disk? Nej, det gör Miele åt mig.
Har du gråtit offentligt? Ja när jag var mindre.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Oftast.
 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Spelar ingen roll, jag betalar gärna för mig själv.
Kan du kasta macka? Om jag hittar en bra sten så kanske jag kan, än så länge har de rätta stenarna inte kommit till mig.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men jag skulle gärna vilja åka dit.
Vad har du med dig in på bion? Sällskap, läsk och godis eller popcorn.
Vem var din favoritlärare och varför? Cecilia, hon var snäll, rolig och kunnig.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.
Vad har du för väder? Molningt. men soligt.
Har du en blogg? Faktist inte.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Praktisk branschkunskap är mitt favorit ämne.
Gillar du att flyga? Nej, men jag gillar destinationen.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Framåt.
När sov du senast på golvet? I fredags, och på en utav de underbaraste rumpkuddarna någonsin.
Vilken är din favoritdrink? Pina colada och Sex on the beach är goda, likaså White russian.
Gillar du din boende-situation? Enplansvilla.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst fyra.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det är alldeles för lugna.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag är ganska bra på att hålla mig i styr.
Vilken är din favoritfrukt? Exotiska frukter som granatäpple och mango.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Sjutton år, sjutton år i staden där jag växte upp och så.
 

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Inte så värst.
Tror du på liv på andra planeter? Lite
Tror du att Gud är man eller kvinna? Vet inte om jag tror på Gud, men när jag tror på han så ja, tror jag på han som en man.
Vad var det senaste du åt? Knäckemackor och nektarin, ett glas o'boy på det.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Jag tycker att jag kommer lika bra överens med båda könen.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dem tyckte att jag var en liten Jenny.
Gillar du senap? Ja, och helsta ska det vara Västeviks sötstarka senap.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Grahhhh.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Oh yes!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Det har jag inte tänkt på, men jag tycker alltid att Will Smith i "Fresh prince of Bel Air" är som en amerikansk kopia av min bror Joel.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej jag brukar inte närshoppa.
Tycker du om att krama folk? Ja, men inte alla. Och det ska inte heller vara några mes kramar när man bara snuddar vid varandra, det ska vara tryck.
Skulle du säga att du är trendig? Lite, när jag känner för det.
Äger du en digitalkamera? Ja, fast den används inte lika flitigt sen jag uppgraderade mig till en iPhone.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Senast var det Laleh.
 
 
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Lite, men när det t.ex. gäller Jess så har jag lärt mig att hon aldrig ringer upp,.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?  "PS, i love you" var ganska så fin.
Tycker du att du är attraktiv? Till och från. När jag är i stallet t.ex. så känner man sig inte så fab.
Vad är du allergisk mot? Inget ätbart i alla falla.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Äter aldrig kött.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jag hade själv velat heta Michael eller Louie.
 
Listan hittade jag här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: