Sötawesslan

Jag vill känna på din kropp, kropp hela natten, men mina vänner säger stopp stopp håll i hatten

Kategori: Vardagsgott

Skola, massa musik i öronen, kollektivtrafik, stall, drogade häst (är inte så brutalt som det låter), solsken och värme och galna hästar. Det är vad min dag i korta dag har bestått av. En ganska skön måndag. Jag gillar desutom att vi alltid slutar omkring 11:45 på måndagar, men idag fick vi gå vid elva. Yeah! Engelska lektionerna är förresten de tråkigaste som finns, gillade engelska i grundskolan men definitivt inte nu. Synd.

Okej jag roliga chey, nu är det dags för stallet igen! Klimpen (Golden Nugget) ska få nya pjucks, super.


En liten temptation nu såhär omkring middagstider, typ. 

Kram och puss så hörs vi snart igen, om jag någonsin kommer tillbaks hem. (Någon som vet vilka låtar som varit med i det här inlägget?) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: