Sötawesslan

Wanna know something?

Kategori: Vardagsgott


Namn: Jenny
Längd: 172
Sko-storlek: 40, men måste nästan gå upp en storlek i klackar
Född:  Sverige, born and raised
Bor: Skokloster (och nej, det är inte i ett kloster..)
Gör just nu:  Bloggar och är lat

Allmänna frågor:

Nämn 3 bra egenskaper hos dig själv:
Smart, effektiv och tankfull
Nämn 3 mindre bra egenskaper hos dig själv:
Vad är du rädd för:
Kattungar , eller inte. Nej men det skulle väl vara olyckor och dess följder
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jag gillar mitt hår
Har du körkort och egen bil:  Nope 
När skrattade du senast: 
För en kvart sedan typ 
Vem åkte du bil med sist: 
Jessica och Jesper 
Vem sov du hos sist:
Pitten och Robert
Vad var du rädd för när du var liten: Fullgubbarna i lekparken och mutanterna i "Tillbaka till vintergatan"
Vad ville du, som liten bli när du blev stor:  Bagare..
Värsta smärtan du råkat ut för: När man var minder så var det ju värst när man skulle ta ut en sticka ur fingret, men värsta smärta nu på senare tid kommer jag inte på
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min syster, mina djur, mina vänner och lyckade uppdrag
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Djurmisshandel  
Har du någonsin sportat:
Jaa
Vad finns alltid i din handväska: Brukar inte går runt med så jätte mycket grejor i min väska men min plånbok och lotion har jag alltid! 
Har du varit utomlands någon gång:
Ja, tre gånger på Kreta, en gång på Teneriffa och sen alla länder i Norden förrutom Island 

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger:
Nej
Röker:  Nej
Snusar: Nej
Druckit: Ja
Har du piercing eller tatuering: Nej, men har haft hål i öronen och tror att jag ska göra det igen
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Ojojoj.. Han ska ha ett fint leende, vara snäll och omtänksam, ingen mes men samtidigt inte någon som bara ska puckla på andra hela tiden, ingen snålis, inte kortare än mig! osv
Finaste komplimang du fått: Det kommer jag nog inte ihåg, tyvärr...
Har du någonsin gjort något kriminellt: Nej inte direkt tror jag 
Har du snattat:
Jaa, en bok och godis
Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet:
Den är klurig! Jag gillar landet och tycker att det är mysigt, men jag skulle aldrig vilja bo helt på landet
Hamburgare eller pizza: Pizza!
Kött eller fisk: Om jag inte var vegetarian så väljer jag kött
Hund eller katt:  Katt
Aftonbladet eller expressen: Ser egentligen ingen skillnad på dem
McDonalds eller MAX: Donken
Vin eller Öl: Öl är det äckligaste, så vin
Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller Utlandet:
Gillar Sverige, men älskar att vara utomlands
Sport eller nyheter: Nyheter
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det beror på killen, vissa passar i ljust hår medans andra ser bättre ut som mörkhåriga 
Sommar eller vinter: Sommar 
Vår eller höst: 
Vår
Flyg eller tåg:  Flyg går snabbare, men det är mysigare och bekvämligare med tåg. + att man ser mycket mer när man åker tåg
Bil eller buss: Bil


Senast jag var på Kreta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: