Sötawesslan

Bland dalkullor och mygg

Kategori: Vardagsgott

Så, den super hemliga destinationen igår var Mora, Dalarna! En kär barndomsvän tog student, så direkt efter det ena student firandet här nere hoppade vi in i bilen och styrde hjulen norr över. Amanda (den firande) och hennes mor hade ingen som helst aning om att vi skulle komma, så tala om tårar och lycka när de såg oss skutta fram på gräsmattan.

Efter en god grillmåltid, glass, tårta, godis och alkohol så snyggade vi (jag, Jess, Amanda och hennes syster Johanna) till oss och åkte till Rättvik där kalas skulle stå stort till. Jag lekte student då det skulle ge mig gratis inträde på krogen/bowlingen.



Tyvärr var jag lite väl törstig under kvällen vilket gör mig irriterad och vis (host) idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: