Sötawesslan

Midsommar

Kategori: Bake a cake

Väcktes utav Jess kl 07:00 (!) på min lediga dag, somnade om, väcktes igen vid nio och gick till bussen, hängde i Bålsta i väntan på att Jess skulle sluta jobbet. Var hemma omkring två. åt god broccoli- och ädelostpaj.
 
 
+ Oreo mudcake till efterrätt. Så, Gott. Har precis tryckt i mig den sista biten, så för er som ville komma på fika så är det lite för sent.
 
När vi hade mer energi så hjulade vi till stallet, med nya täcken... Jess var som mig i en godisaffär.. Suprisesuprise.
Nuggis såg så fin ut i sitt blå/gula täcke.
 
 
Efter mängder med klädombyten och klädångest så valde vi att vara fullständigt oseriösa med våra klädval och hittade kostymbyxor, skjorta och kavaj i stora garderoben. Midsommar kransen ser ni också.
 
The blues sisters
 
Det från The adams family kom också på besök.
 
Min midsommar 2012.
Jag är nu redan hemma då varken jag eller Jess var speciellt taggade, sen så ska hon också upp och jobba i morgon.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: