Sötawesslan

Sammarbete

Kategori: Foto

Jag har ju en kompis. Eller jag har nog flera än en, men det är en som jag menar nu. Det är Snoofs. Hon tar riktigt fina bilder, och är ganska så nybörjare men verkligen brinner för intresset. Så igårkväll pratade vi lite om vi skulle börja dela denna blogg lite. Så att hon kommer att slänga in några utav hennes fantastiska bilder här och då. Men det är inte helt skrivet i sten ännu, så vi får vänta och se..

Här är några bilder som hon har tagit lite random.











Looking good, huh?

Kommentarer

  • Gaymasen säger:

    Looking väääry good! Tycker jag låter som ett bra samarbete. Vackra bilder är alltid kul. :)

    Och ja min karl har tur han som har ämnesomsättningen från Gudarna. Haha. ^^

    2012-06-17 | 17:58:20
    Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här: