Sötawesslan

Sommarjobb

Kategori: Funderingar

Lite smådrygt tycker jag, men det är ju nu innan det ens har börjat. Jag har dessutom bara 10 dagars sommarjobb denna sommaren.. I en kiosk ska jag arbeta, och så länge som solen skiner och det kommer in kunder hela tiden så trora jag nog ändå att det kommer att gå bra. Sen om det är roligt också så blir ju det pricken över i. Dock hade jag helst velat jobba med något baknings relaterat, men till alla de ställena som jag ringde hade dem redan personal, och det var i tidig maj månad. Vilken tid måste man vara ute för att få det sommarjobb man vill ha egentligen? Jaja, nu ser vi fram emot det helt enkelt.



Kommentarer

  • Sandra - If it comes in pink säger:

    Det kan nog bli kul det också, och det är ju som sagt inte så många dagar, så du står nog ut :D

    2012-06-17 | 20:25:54
    Bloggadress: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.se
  • Den Sista Tjockisen säger:

    Kommer ihåg när jag letade sommarjobb medans jag pluggade, man fick börja söka i mars typ... Helt sjukt!

    SV: Tack för din fina kommentar! Den gjorde mig jätteglad :) Jag har ingen tidsplan direkt, men satsar på 1 kg i veckan. Det tycker jag är rimligt :)

    2012-06-18 | 08:36:23
    Bloggadress: http://www.densistatjockisen.blogspot.com
  • Gaymasen säger:

    Typ direkt efter julen är det bra att börja söka ;-) haha!

    Och jo då de fikade också, så glupsk är jag inte. Haha. Glassen var Julias och Keso drack kaffe. ^^

    2012-06-19 | 12:20:34
    Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här: