Sötawesslan

The bucket baking list

Kategori: Bake a cake

Jag har en lista. En baklista. Det är fantastiska skapelser som jag är fast besluten om att baka innan sommarlovets slut. Och jag kan lova er om att det inte är någa nådiga grejor som vi snackar om. Det är over-the-top, crazy, fullpackade, sockerstinna och alldeles, alldeles underbara.

Här är några av dem (listan är konstant växande..)

Cookie Dough Dip. Alltså, people! Jag vet inte ens vad man ska dippa i denna underbara sagolika skapelse, för det sista man vill är ju att dippnings föremålet ska ta över smaken. Inte för att det är en sån jätte stor sannolikhet med tanke på hur fabulös denna dip är (och kommer att vara). Men grönsaker skall definitivt inte doppas. Usch, hemska tanke. 



Sen så är jag också på jakt efter världens bästa morotskake recept. Allt för dig Jess.. Detta recept måste jag ha hittat innan den 29 Oktober. 
Men denna morotskaka verkar i alla fall vara en bra början. (Dock så får ni klicka på länken för att få en bild av kakan ser ut då bloggerskan har satt en privat stämpel på sina bilder)

Men ni kan istället få se en bild på en annan morotskaka som jag också ska baka i sommar.



Och, svag som jag är för kladd, choklad och Oreo's.



En till vet jag att ni kan ta innan ni svimmar av avund, sockersug och galenskap. 

Chocolate Salted Caramel Pie. Jag vet. I feel ya man!



 





 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: