Sötawesslan

Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen.

Kategori: Vardagsgott

Igår var jag på kalas, en vän till mig fyllde 19 år(or).


Det var trångt i bilen, fast inte för mig för jag hade framsättet. Alltid.


I bil nr.2 var det ännu trängre. Killarna fick sitta på bagageluckan, taket och motorhuven. Värt att till lägga är att det var en väldigt kort bilresa, typ 5 min. Okej, luuugnt?


Snoofs viskade elaka saker och gjorde stark (host) kille ledsen


Myyyy precious


Ytterligare en wannabe fjortis pose. You rock it girl!


Fin utsikt vid kiss pausen (det fanns såklart toaletter, men vi valde att go real or go home)


Suddig bild på skit goda jelly shots


Jessica: Krafsa, du vet som en katt
Snoofs krafsar då som en katt i gruset (var roligare än det låter. Tro mig.)


"Vem vare, vem vare som kasta?!?" "Wihoo, let's party!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: