Sötawesslan

App

Kategori: Vardagsgott

Jag har nu beställt en iPhone och nu vill jag ha era tips på bra appar! Jag vill ha alla appar som ni tycker om och är bra.
iTunes tänkte jag i alla fall ta, för där är det väl som en helt gratis Spotify, att man gör sin egna låtlista och sedan kan man lyssna på den närsom? Eller har jag uppfattat det hela fel..? haha

Sen vill jag såklart ha Instagram, Wordfeud (även fast det är riktigt gamalt..) och kanske rumble.

Men som sagt, ge mig era bästa appar!

Kommentarer

  • JOSEFINE ANDERSSON säger:

    kul att du var med i 'veckans favorit' :) kika in och se om det vart du! om inte får du gärna vara med nästa vecka igen :)!!!

    PUSS

    2012-04-26 | 13:16:51
    Bloggadress: http://josefineandersson.se
  • MELKAN säger:

    I iTunes måste du betala för varenda låt du köper, så det är inte gratis musik direkt :)



    Ett tips på ett spel är rumble, det är roligt!

    2012-04-29 | 23:36:30
    Bloggadress: http://melkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: