Sötawesslan

Devil's food cupcakes with peanut butter cookie dough frosting

Kategori: Bake a cake

 
Vi tar det en gång till: Supersaftiga chokladmuffins fulltoppade med en krämig, knaprig jordnötssmör kakdeg med choklad.
 
 
Jag ska inte dra ut på det, bara gör devil's food chocolate cupcakesen, låt de svalna och gör sedan den skitgoda kakdegen med jordnötssmör och stora bitar hackad choklad. Kakdegen ska inte vara som enda stor klump, utan smula den lite. Om det är mindre och större bitar utav den så kommer det att gå lättare att "frosta" cupcakesen.
 
 
Nu har jag dessutom ytterliggare en grej att bocka av från min Bucket baking list. Jag måste ju lägga på ett par grader om jag ska hinna baka allt (eller okej, det klart jag hinner) innan sommarens slut.
 
 
Nu ska jag gå till köket...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: