Sötawesslan

Favourites this week

Kategori: Bake a cake

Här är några (bak..) favoriter som jag bokmärkte denna vecka. Riktigt tjusiga.
 
Chocolate chip cookie dough sandwich cookies. Rå kagdeg mellan bakad kakdeg. You had me at chocolate.
 
 
Cheesecake bars med cookie dough. Jag älskar cheesecake. Jag älskar cookie dough. Jag älskar choklad. Ge mig allt det i en tugga och jag älskar dig. Typ.
 
 
Chocolate chip cookie dough devil's food cheesecake. Jag kan inte en-en-ens prata. Eller skfrinva. Det spelar ingen roll om jag stängs in i ett spökhus eller vara utan ugn i en vecka, så länge som jag har denna chokladiga, råa kakdegs cheesecake dröm och en gaffel. Eller skit i gaffeln.
 
 
 
Vad hörde jag? Cookie dough overkill. Nej, något sådant finns inte.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: