Sötawesslan

Ska vi baka en kaka, fast nej

Kategori: Bake a cake

Jag har ju sett fram emot att baka regnbågstårta, cupcakes, blåbärscheesecake, chocolate chip cookies, bars och pajer så himlans mycket i flera dagar nu, men nu behöver jag inte se fram emot det.
 
 
För jag skulle som sagt baka det till Poolcafet (där jag sommarjobbar), men det dumma är att den poolen inte innehåller något vatten ännu. Inte förräns nästa vecka tros det hamna vatten i poolen. Suck! Och barnkalaset som jag sulle baka till skulle hållas vid den poolen (poolparty), så det blir mest troligt inte heller av.
Det är så typiskt! Och jag som hade sett fram emot detta så mycket.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Määäääh evil Teresa

    Svar: Jessi....
    Wesslan Jenny

    2012-07-03 | 19:53:27
  • Gaymasen säger:

    Den tårtan är så söt, haha.

    Och den som väntar på något gott... Väntar alltid för länge. ;-)

    Och ja kulglass är ju mycket ROLIGARE, därför jag gillar det. ;-)

    2012-07-04 | 13:03:28
    Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här: