Sötawesslan

Jag älskar att gå i kohagar. Att få känna den varma koskiten pressas upp mellan tårna

Kategori: Vardagsgott

Jag brukar typ alfrig försova mig, det har typ hänt absolut max fem-sex gånger under mitt liv. Men idag, andra dagen på jobbet, så försov jag mig! Min mobil hade 5% batteri när jag vaknade kvart i åtta, och jag tänkte att äh, jag sover i 45 minuter till och så får jag då väckas av alarmet. Men, jag måste ha haft låg volym på telefonen för jag hörde inte alarmet, eller så han mobilen dö. Så jag vaknade istället tjugo över tio, och jag började vid nio! Så snabbt som fan på med kläder och trampa för glatta livet ner till jobbet. Som tur var var det lugnt i kiosken och mina arbetskollegor förstående. Jag verkligen hatar när man försover sig. Det blir så panikartart allt och jag blir lite smått arg på mig själv. Men, den tiden den sorgen.
 
Random semester bild
 

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Sv: Klart att du ska testa att sätta igång en surdeg. Med lite vilja och tur så kommer den att vara snälla mot dig :)

    2012-06-19 | 20:43:32
    Bloggadress: http://kondiskakan.blogg.se

Kommentera inlägget här: