Sötawesslan

My soon to be

Kategori: Allmänt

Eftersom att jag är så sjukt intresserad i bakning och älskar att surfa runt på baksidor, prata om bakning, baka, äta bakat och köpa bakgrejor. Det blir så mycket roligare att baka om man har lite bakartiklar. Så därför tänker jag nu tråka ut, eller uppmuntra eller inspirera er på andra sidan skärmen.


En Kitchen Aid står högt upp på min vill ha lista. Den creme vita passar ju in överallt, men den solgula lyser så balt, och känns sådär härligt retro. Bagaren och kocken säljer dessa för 5 495:-.

Kommentarer

  • Ida-badbakeday säger:

    Hej, jag ville med ha en kitchen aid superlänge innan jag äntligen fick min och älskar den. MEN jag ångrade mitt köp ganska snart efter. Eller inte ångrar men skulle jag köpa en köksmaskin idag hade jag inte valt kitchen aid. Jo visst den är värsta fin och så men den orkar inte så mkt. Den är super för att vispa maränger men så fort du ger den lite motstånd med en tjockare smet eller deg så hoppar den på stället och orkar helt enkelt inte. Dessutom är inte degblandaren bra, den blandar inte ordentligt (Om du ändå vill ha den så köp i en affär (typ cervera), de kostar oftast max 4999 för det är alltid något erbjudande. ) Annars skulle jag rekommendera ankarsrums assistent istället...

    2012-06-19 | 23:23:37
    Bloggadress: http://www.badbakeday.com

Kommentera inlägget här: