Sötawesslan

The movie of Jega

Kategori: Vardagsgott

Jag och Saga har sedan vi gick femman, sexan någonting dansat en dans.Våra moves var grymma när vi hade dansat den i en månad eller så, men efter ett tag när vi inte dansade den lika ofta så tappades några moves.. Fast vi är fortfarande helt freakin awesome! Här svängde vi våra höfter inne på Graceland på P&L området.
 
 
 
Jag fullkomligt älskar ljuset, det ser ut som att vi verkligen är i en film på 60-talet.
 
PS, jag har nu skaffat mig en egen youtube sida. Jag har bland annat några videos från P&L som jag tänkte lägga upp där, och här såklart.

Kommentarer

  • Saga säger:

    ÅÅHÅHÅHÅHÅHH BEEEBIS
    vi är så jäkla fina
    och bra
    love u

    2012-06-29 | 22:07:46
  • sara säger:

    sv: åh tack vad gullig du är! den gröna tygpåsen hängde bakom en svart likadan så det kanske var därför du inte såg den? :)

    2012-06-30 | 00:14:10
    Bloggadress: http://sarajandel.blogg.se

Kommentera inlägget här: