Sötawesslan

Alla vägar leder till Rom

Kategori: Vardagsgott

"Varför lägger en kvinna ned tio års arbete på att försöka ändra en mans vanor och klagar sedan över att det inte är samma man som hon gifte sig med?" -Barbra Streisand

"Naturen har gett människan en tunga, men två öron, för att vi ska höra dubbelt så mycket som vi säger." -Latinskt ordspråk

"Inget svar är också ett svar." -Tyskt ordspråk

"Kom inte för sent till det du vill komma i tid till." -Nalle Phu



"Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika." -Britney Spears

"Jag ljög inte, jag sa bara sånt som senare visade sig vara osant." -Richard Nixon

"Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." -Forrest Gump

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: