Sötawesslan

Cookie dough pie

Kategori: Bake a cake

I brist på min största kärlek (godis), så bakade jag ytterliggare en sak från min Bucket baking list idag.
 
 
En Cookie dough pie som jag hittade på bloggen Heavenly cupcake.
 
 
Pajen blev god. Punkt. Ketchup, ketchup punkt. Néj men allvarligt, den var godkänd. Dock så lät jag den svalna ett par till ett och ett halft par timmar innan jag högg in på dem, men jag misstänker att dem skulle vara godare att ätas strax efter att dem kommit ur ugnen.
 
 
Men choklad och pajskal tar ju oftast rätt väg. Sen om jag hade haft lite vaniljglass hemma så hade det nog varit skit gott till.
 
/Made a pie today, a cookie dough pie to more precisely. Really good. Chocolate and pie crust never goes wrong.

Kommentarer

  • Kaffehörnan säger:

    Vad supersmarrigt detta ser ut
    Ha en fin söndag

    2012-06-24 | 11:23:41
    Bloggadress: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här: